Friday, October 22, 2010

Perhentian

Salam..

Lame gak x update rupenye..hehe..damn..too bz la..byk keje nk kena setel..job sane..job sini..Alhamdulillah..rezeki dtg datang...walau pun letih..aku bersyukur..dapat gak bantu family aku..

Oh yeahh..tajuk entri kali ni xde kena mengena pon dengan ape yang aku nk crite kali ni..haha!! Saje letak..sbb terlintas kat pale otak genius aku ni..bulan April 2011 iaitu tahun depan..InsyaAllah..ke Pulau Perhentian bersama KKS aku..xmao cite lebih2 takot x jadi...so nnt crita la..

Fuhh..cite kali ni..ahhh!! lupe! hahaha..damn!

Oh! One of my KKS (Kawan Karib Selamanya) Nurhamidah bt Rahim da pon selamat bertunang pada 10.10.10 dengan pasangan dia yg juga kwn aku..Tasmaun. Lame jugak dorang becinte since blaja kat poli lagi.about 4 years ago..Alhamdulillah..aku doakan bia la kekal selamanya..jalan da sorang kwn baik aku..pasni tiinggal lagi 2 shoitonn tuh..!! hahaha!!!

Dia amik aku jd photog..hehe! lepas deal yg agak suam2 kuku tuhh..so aku terime jek..xkisah la sgt..kwn baik punye psl....love them..

InsyaAllah tahun depan kawen..11.11.11..kite doa je la yg tebaik k...Amin.


Editing amatur aku..hehe.



Aku rase aku paling ayu..haha!!


Oh ye..artwork aku kali ni xkn dipaparkan kat blog nie lagik..aku xnk campur..aku tgh siapkan portfolio online aku a.k.a blog baru la..sedang dalam pembikinan lagik..so tunggu je la update seterusnya.

Al Fatihah..disebalik kegembiraan yang kite dapat..ade yg berduka..untuk mangsa2 kemalangan di Lebuhraya Plus KM233 Seramban-Melaka/Jb.Sedih aku tengok gambar2 yg diupload kat facebook...x sanggup nk upload kat cni..

Actually mase keadaan tu berlaku aku ade di highway tuhh..cume bukan la saksi kejadian..aku teperangkat kat hiway tu dalam 7 jam...kereta x leh gerak..nk smpai 1Km pon susah..aku on d way anta Ejat punye fon yang dimana disebabkan kesengalan beliau meninggalkan henfon nye dalam kereta aku..sayang kwn punye psl..aku antakan la..

Ejat da bg warning da sebenarnye ..xpayah anta....bekali2 die kate xpayah..aku gak yg degil nk anta gak..sbb konon nk jmpe mmber lame skali..but damn! abes aku..haha!!

Bayangkan la..aku masuk hiway tu pkul 7..pkul 2.30 pagi baru aku smpai kat Tol Ayer Keroh..haha!!!tu la..degil lagi si katik tu sound aku..hahaha..mmg da rase x sedap ati da mase nkpegi..tp aku fikirkan pasni aku bz..xde mase nk anta..die pon bz nk final..xde mase da nak jmpe...so aku anta gak...

Mase aku lalu tempat kejadia..xsempat nk shoot2 ape pic..sbb da lmbt sgt..sian lak dorang tunggu aku..x tido2..

Neway pagi tu smpai umah dlm kul 8..sebab aku berhenti tepi hiway tido dulu..haha!! letih woo..

Takziah kepda keluarga mangsa.(lambat aku update kan..haha..crite da lame ni)

Ehhhhh..byk ag nk story ni..mood tgh mariii..hahahaha!!!
takpe..new entry..hehe

p/s : Thanks suria yang bagi aku ubat pada pagi tuh..lalok sepanjang hari..

No comments: