Monday, July 4, 2011

Mood Palat.

Serius tengahari yang baru saja dilalu tadi sampai la sekarang terasa amat palat. Mood aku tiba tiba berubah, dikala lagu Asfan dimainkan aku terbukak plak album2 lame bersama dia dulu. Why la?

Dari dulu sampai sekarang, aku masih lagi x dapat nak melupakan. Haram J betul la!!! Sakit aku macam ni. Dah dekat setahun dah, memang tak boleh nak lupa, tapi nak aku lepaskan ape yang jadi tu susah sungguh. Sebab dari detik tu lah yang hidup aku berubah secara drastiknya. Semua tunggang langgang, aku tak tahu nak aku marah atau sedih atas ape yang berlaku. Yang aku tahu smpai sekarang menghantui fikiran aku neh. Siot!!

Belum dimakbulkan doa yang selalu aku panjatkan pada Tuhan, masih jauh lagi agaknya ujian ni. Tatkala rindu dan dendam bersatu, pedih sangat aku rasa. Rasa tu membuak-buak bagai perut yang sakit sebab makan makanan basi. Membuak nak keluar..hahaha!!!

Lama sangat dah aku pendam, dah takde sape yang paham ape yang aku rase. Blog ni juga yang menjadi teman setia, walau tak boleh berkata-kata tapi sentiasa ada dekat.

Aku banyak lagilah benda lain nak fikir, kenapa kau juga yang datang masuk kepala otak aku. Dah masuk duduk diam2 boleh? x payah nk pasang DVD player nak flash back sweet memoirs kita dulu. Pedih dow!!

Kau? ape kau tahu...tengah sedap berbahagia seperti ini semua tiada kaitan dengan kau. Damn! Nak aku sesalkan tak guna, nak aku keluhkan 1000 kali pun tak kan mengubah apa2. Penulisan aku yang kali ni bagai orang yang x cukup akidah dan iman. Pedulikan!!!

Aku tahu diri aku, ini tempat hanya mengarang luahan. Lama sangat aku pendamkan, sampai makan diri. Bukan aku x ingat tuhan cuma kadangkala aku sesak nafas dengan semua ni. Dan sekali baca mungkin luahan yang agak keperempuanan, hell la!!! Aku peduli ape...Ini blog aku...

Kau yang disana, seringkali aku doakan bertemu kebahagiaan tapi pada masa yang sama hati aku pedih melihat kau bersama insan lain. Dan selalu lah juga aku doa agar dikunci segala nafsu aku pada kau.

Yang paling aku sayang, dan itu jua lah yang makan diri aku balik. Sikit demi sedikit, kau mamah dan menghakis segalanya. Fux!! Dan inilah kali pertama aku mencarut dan berbahasa lebih kasar dalam blog.

Sampai bila aku dapat bertahan? aku tak tahu, jawapan ada pada tuhan. ada pada Allah. Aku manusia biasa, kadangkala pasti tersilap langkah. Tapi ini lah kesilapan aku yang paling benci tapi indah. Menerima, mempercayai dan menyayangi kau. Walau pedih, aku sanggup tahan sebab itu je yang tinggal untuk aku..dari kau.


p/s : Hidup ini memang umpama layang-layang, tinggi kau terbang hanyut lah. Rendah kau melayang, kena over shadow la lu!!!

No comments: