Tuesday, September 6, 2011

Selamat Hari Jadi Mawar

Salam,

Pagi tadi pg X-Ray lutut aku, Alhamdulillah tiada keretakan baru..tapi sakit ni ade lagi. Terkenang tragedi semalam, nak lemah semangat pon x leh. Sabar je la..

Well, x silap aku hari ni Birthday slh seorang KKS aku..MAwar Asni bt Mahyudin. Selamat Hari Jadi Mawar, aku doakan selamat pjg umur,murah rezeki, bahagia dan berjaya dalam hidup.

A little bit about Mawar, aku start kenal sewaktu belajar di Politeknik pada tahun 2006 x silap aku. Dia kawan rapat kepada 2 lagi KKS aku, Ejat dan Nnur. A good person, good sister and daughter. Seorang yg agak matang dan bertanggungjawab.

If aku ada masalah, dia x kisah nak dengar and layan aku. Seorang kawan yg baik bagi aku. Waktu di poli pon byk gak menolong aku. Aku ingat lagi dia belanja aku mkn sbb time tu aku pokai. HAHA!!Man, Aku & Mawar

Sejak aku hilang ni pon aku nampak usaha dia mencari aku dengan SMS number mama aku tuk cari aku.hehe..thanks Mawar.

Semoga di usia baru ni ko menjadi seorang yg lebih baik.


p/s : Rindukan zaman muda..haha!

No comments: