Friday, September 30, 2011

Selamat Hari Jadi Nur



Salam,

Pada 28 September 2011 yang lalu genaplah 24 tahun usia seorang lagi KKS aku iaitu Nurhamidah bt Rahim. Dia juga aku kenal waktu belajar di poli, seorang yg easy going, baik dan cun!(kompem kembang)

Setakat yg aku kenal dia, seorang kawan dan anak yang baik, tidak mudah melatah tapi selalu blur.hehe..Aku banyak juga mengadu domba dengan dia, tapi sejak dia da bertunang ni aku kurangkan. Dia perlu layan laki dia pulak.haha.

Tahun ni juga, dia akan melansungkan perkahwinan dia dengan tunang tersayang, Tasmaun. Aku doakan moga dia dan tunang pjg umur, murah rezeki, berjaya dalam hidup serta bahagia dalam perkahwinan yg akan datang nanti.

Lepas dia kawen ni hilanglah seorang lagi tempat aku nak gedik2 dan melepak. Dah jadi bini orangkan. Aku harap dia x lupa aku.


p/s : Baanyak kerja terbengkalai gara2 pc breakdown.

No comments: