Tuesday, March 13, 2012

Jurnal

Pagi yang agak mengantuk. Ricky punya hal, dia angkut aku sampai ke Pavillion semata2 nak tengok wayang bersama skandal2 nya. Damn! jauh...i hate KL. Jem lah! Memang lewat la balik semalam, da tengok movies balik mesti kena makan kasi kenyang perut. Sampai rumah around 1.30 am, dan tiba2...alien betul la! Aku tak boleh tidor walau pon mengantuk dan penat. Mata tak mahu nak pejam. T_T

Semalam melayan cite John Carter, leh tahan la. Cume ceritanya aku dah boleh agak and duration agak lama, 2 jam setengah oke. Satu benda yg menarik minat aku dalam cite itu ialah jurnal. Aku teringat pernah satu masa dulu aku dulu pernah ada jurnal peribadi, sort of diary..lebih kurang. (cam perempuan kan aku). Aku rasa ini terikot2 perangai arwah atok aku la ni, sebab bile arwah dah takde baru lah kami jumpe all the diaries. So kuah tumpah ke nasi, aku ada perangai mcm tu. Suka meluahkan sesuatu dalam tulisan.

Tapi jurnal dia ats buku agak "lame" pada abad ini. So gua ade blog! hahahahaha! Tapi sebenarnya seronok lagi pakai buku. Everytime terjadi ape2 terus tulis. Terpikir juga nak buat balik tapi tulisan aku tak lawo! hahaha!!

Aku pernah try buat dlm Handphone, dan bile phone tu aku jual ie member aku.Damn! kantoi dia bace! hahahahahahah!!Ok enough.


p/s : Lalu One Utama semalam buat aku tertanya2 khabar dia.

No comments: