Monday, March 26, 2012

Selamat Hari Jadi Hafkha

Alhamdulillah, 25 tahun sudah aku hidup di dunia ni. Aku bersyukur masih sihat dan ada keluarga di samping aku. Tahun ni tiada celebration atau ape pun, cuma aku dengan family sambut beday adik bongsu aku skali sbb tarikh beday kami beza satu ari je.

Tahun ni lebih banyak yang aku belajar, semakin tua makin banyak yang aku tempuhi dan perolehi. Aku belajar menjadi semakin matang dan rasional. Aku belajar membuang segala sifat2 negatif aku. Aku belajar menerima hakikat dan kekecewaan dengan lebih tenang.

Tahun ni juga aku mulakn lagi satu bisnes yang baru dengan harapan untuk berjaya. InsyaAllah.

Dan seperti tahun2 sebelum ni, KKS aku tak pernah ingat pon tarikh beay aku ni. Tapi xpe..aku x pernah amik hati. Izzati pon x pernah wish dan ingat, semalam pon aku tetunggu2 juga kot2 ade wish dari dia. Tapi takde pon...hehe. Its oke.

Siapa lah aku pada mereka pon nak suruh dorang ingat, aku bukan Sultan Selangor..hehe.

Menyedari umur aku sudah 25 tahun, aku tak dapat hadiah ape pon..haha!!

p/s : Yang ditunggu2 tak jua kesampaian.

No comments: