Wednesday, September 29, 2010

Annual Event

Salam 1 Malaysia,

Well mcm yg dijanjikan la..last week pergi ke rumah Lela di Sabak Bernam,Selangor.. wlaupun last2 minit mc x jadi..sebab ade yg x jadi pegi..so..kurang la orang..but last2 jadi jak..

Even not too cheerful gather kali ni sbb x ramai yg hadir..but it was ok..kami still leh mkn2..gelak2..and karaoke..hehe!!


Ni kat rumah Nizam.

Haha! aku sorang je bwk kamera..nak gak suh org lain snapkan..hehe!!


Kami pergi rumah Puan Aida a.k.a Ex Lecturer..hehe..dia masih xberubah..just tambah lagi sorang baby yg coming soon je..


Oh..yess..ini kat rumah Puan Ajisa,Congrats tuk dia sbb dapat First baby.Mlas nk snap byk2..aku letih mase ni..

Haha! aku x sedar mase bile dorang snap..tp time ni rasenye tgh layan lagu Aerosmith..I dont want miss a thing..mmg layan abess la..haha! funny face siot!!

Haa..ini la landlord..tmpt kami tumpang tido tiap2 tahun..(nk gak aku enterprame..haha!)

hehe! this lovoely couple..mmg xleh berenggang..org tgh sedap2 nyanyi kat dlm..dorang bleh kua amik angin menikmati mlm..hampess tol..!

Ok.Thats emantino..dlm x nk nyanyi akhirnye dia nyanyi gak lagu aku pilih..siap tarik lg..wakaka!!

Dua dua tgh melayan lagu The reason-Hoosbastank
Wa lau nyanyi mst nk feeling abes..haha!
Pilih..pilih..nyanyi x nyanyi gak lagikk..haha!!!

Ok ..this lepas kami pg beraye2 semua umah lecturer..singgap jap ke BNO(Bagan Nakhoda Omar) ..tempat yg slelau kami hang out untuk lepak2 n mkn2..just nk amik angin and ingat balik kenangan manis..

Actually ade byk lagi pic aku snap..but ckup la ni...aku xberapa nk ade mood...fikiran melayang2 kali ni...keje pon byk...hehe..leh lak update blog kan..kan...

ok.till then..salam.

p/s : Sepanjang perjalanan ke sana aku terbayang2 smpai nk terbabas...

1 comment:

LABUCHEE said...

arghhh..letak pic aku paling cun plak tuh..wakakakaka...
btw, thank bab jadikan plan ni "jadik" jgak..
walaupn sikit org..ttp hepi....
nex year dipanjangkn umo, murah rezki kita wat lagik best hak2....