Tuesday, September 21, 2010

Hujan


Hehehe..menaip dan terus menaip...hujan la der...aku xleh nk balik..ari ni bwk mtr...syg aku nk bwk kete tiap2 ari..rosak absorber and spring aku..jln2 berlubang2..syg duit aku gak..tiap2 ari nk isi myak..haha!!

Ohh ya,..aku x ske pkai bju hujan..xtaw nape..haha..sgup lagi aku redah..biar basah dr kna pkai baju hujan...tu slh satu perangai pelik aku la....

Sebut pasal hujan..aku xde la teringa pasal Kumpulan indie bernama Hujan tuh..hehe!! aku teringat satu ayat dlm cerite Syurga Cinta yg kuar kat TV3 raya ari tu..mcm ni la bunyinya...

"Kadang2 tuhan turunkan hujan,tapi selepas tu diberikan pelangi yg indah"

Walau pon agak jiwang ayat neh..tp indah gak kate2nye..so deeply...aku pun melayan plak cite tuhh..haha..ye la time tuh kat rest house..xde astro..tb 3 je ade..cehh..layan je la..

Hurmm...sabtu ni nak pegi beraya umah lela dan umah ex lecturer..kat sabak bernam...da jadi mcm annual event lak tido umah lela then beraye..tp aku suke..itu je la yg kami leh buat sejak abes belajar kat sane..kat c2 je yg leh kami hang in same2..lepak2..mkn2... lau x..masing2 bz dengan komitmen...pape pon x sbr nk tgu saat tuhh..

p/s : thinking a new way of writing...






3 comments:

Fane Davis said...

nak tambah sikit...hehhe...to make rainbow you need sun and rain...

EncikDekan said...

i like that..tq...

LABUCHEE said...

daku jua x sabaaaa...huk3