Tuesday, September 7, 2010

2 Hari itu...

Salam...tinggal 2 hari je lagi nk datangnye syawal...bukan seronok nak raya makin akut adalah...aku lebih suke bulan Ramadhan ni...kurang dosa yg aku terbuat....Yela..sedangkan syaitan kena ikat pun ade je dosa yg terlepas buat..bayangkan Syaitonnirojim tu ade..lg worse la..!!

Sebenarnye musuh terbesar diri kite ni bukan lah syaitan bagi aku..tp nafsu dan diri kite sendiri.... Takut aku nk keluar dr bulan baik ni..tenang je rasenye...
Tp ape pun nk kena sambut Syawal menandakan kemenangan berpuasa selama sebulan...

Oh yess...Entry psl buke puasa dekat PaksuConer pon x masuk2 lagi..im sori..kind of bz seminggu ni..Update yg ni curik2 mase je..byk yg perlu aku selesaikan...lepas raya ni lagi byk keje....nnt lau ade mase aku masukkn la....
Anyway raya kali ni xde ape yg seronok kot bg aku..same sepertim tahun lepas...xde ape yg menanti...sekali lagi jadi ade la..tp xpe..aku redha je...Seronok tgok kawan2 aku excited nak smbut raya...aku tumpang gembira...

Semalam bila online facebook...aku agak berminta dgn kate2 seorang perempuan ni.. yg berbunyi

" Im going to smile and make you think im happy"



YESSS!!! kadangkala kite perlu buat mcm tu..jadi hipokrit...itu aku rasenye...lebih suke senyum menceriakan orang lain dari mereka tahu semua yg terjadi pada aku..cehhhh..! hahah!

Oh enough la..lagi 2 hari yaa...nasib baik..semua kelengkapan raya aku da setelkan awal2...da tahu mst bz punyer...

Skang menunggu mase detik dan saat untu Syawal itu datang...Syawal yg bg aku kosong...


p/s : Mula bermain gitar balik untuk menemani..Alhamdulillah jika dia dah berubah..

No comments: