Monday, February 14, 2011

Al Fatihah..

Salam..

Al Fatihah buat sahabatku Abdul Fatah b. Fakhrudin yang telah pergi menghadap ilahi pada 10 Februari 2011.

Pemergiannye amat dirasai..arwah adalah org yang paling rapat dengan aku di Bandar Tasik Kesuma..setiap hari ..setiap minggu kami akan berjumpe dan hang out.Even though dia lebih mude dari aku..tp keinginan dia untuk berfikiran secara dewasa buat aku tidak kisah dengan usianya.Aku dia dan Isa adalah kroni yang paling terbaik...

Kenangan bersamanya tidak dapat aku lupakan..Arwah adalah seorang adik yang tak pernah aku ada..selalu membantu aku..suka dan duka mcm2 yang kami tempuh..

Ya Allah kau tempatkan lah dia bersama org2 yang beriman..Ampunkanlah dosa2nya...

Takkan dapat lagi pengganti seperti die..satu persatu kenangan melintas lalu dalam fikiran aku..

Orang kedua yang rapat dengan aku sejak ex aku pergi juga..rase mcm x pecaye..cume tekilan hanya suara kau yang dapat aku dengar..seminggu sebelum kau pergi..x sekali pon kite hang out..seperti petanda..Ape pon aku redha..Allah lebih menyanyangi beliau..



Dalam kenangan..
A Good Friend
A Good Person
A Good Brother

1 comment:

~fais~ said...

kenapa???
nape dgn fatah????
ape yg da jadi???