Wednesday, February 16, 2011

Tahniah...

Salam..

Hampir seminggu da arwah pegi..still terbayang2 hang out dgn die..take times..fuhhh..aku kesian gak kat gurl die..kompem sedey abes..baru je nk mule..da smpai the end..tp thanks to her arwah hepi sebulan tuh..


-end-


Well congrtas ah tuk kazen aku..Encik Mohd Aliff bin Kamarudin dan Puan Rosliana Nadia yang baru je kawen minggu lepas..actually kawen lame dahh...hehe..ni just bersanding belah lelaki..so ade la skit2 snap tok die..and mcm biasa lah..mane2 org yang bujang mst kena punye..KAU BILE LAGI..??

hahaha!! stop!

Jawa jumpe Banjar. haha!!

Bile tengok dorang kawen ni..mst la ade rase..mst punyer..sbb aku bukan lah GAY..hahaha.. tp ape kan daye jodoh tiada lagi..haha..lg pon skang mase untuk fokus dengan kerja2 aku jek... lgsung xde mase da nk pk hal tuh..

Well event die berjalan dengan lancar dari pagi smpai malam..wlau ade sedikit masalah..ttp berjalan..malam tu siap ade joget lambak dengan iringan live band lagikk..wahhh...ade pic..tp aku mls nk upload..internet opis aku ni slow sgt..nak masuk 1 pon ssh...

Kawen sana..kawen sini...Alhamdulillah untuk mereka yang da melangsungkan rumah tangga, harap berbahagia dan kekal hingga akhir hayat.Amin...


Aku tgh tunggu jodoh dtg duk sebelah aku(leh x ckp camtu?)

Ohh yesss..aku da kapel balik dengan facebook aku..itu pon sbb kerja ok..hahaha!!! terpakse jek..
nothing much to story about..aku pon ketandusan idea ni...

Almost Forgot la..Selamat Menyambut Hari Maulidur Rasul..saya sayang Nabi Muhammad S.A.W.

See..see..da 10 minutes berlalu..pic x upload2 lagi..very the slow kura2 betul la..sakit jiwa camni..

Orait..cukup la tu..ngantuk sebenarnye ni..setan duk gayut2 kat bulu mate aku haa..ade cerite lagi nnt aku update.till the next post..

Salam.



p/s : Ayat yang sering aku bg kat arwah " Patah Tumbuh,Hilang Berganti" Tapi dia xde gantinyer.

No comments: