Tuesday, March 1, 2011

Hakha Terbang


As Salam,

Pagi ni masuk2 opis je terus termelintas dalam otak aku..FLY HIGH!!! and those word keep coming smpai la aku terlelap kat dlm ofis td..hehe..huhhh terukk!! Ape sebab ntah tibe2 perkataan tu merasuki minda aku ni...

Habis semua kat laman sosial aku letak kan status perkataan ni..and lastly blog ni la..aku sendiri pening..hahaha!! Ape jadahnye..mst ade sbb tbe2 aku terpikir perkataan ni..

Selidiklah aku ape puncanya..baru aku teringat..Yesss..last night..sebelum aku masuk tido.....

Aku tak boleh terbang tinggi...bkn sebab aku berat la bungok!!! hahaha!!

its a metafora..it means aku x leh nk berharap jauh tinggi sgt....

Ade orang kate lau terbang tinggi sangat nanti jatuh sakit sangat...tapi lau x terbang tinggi selagi tu la x puas..xtaw ape yg ade kat atas sane...

Back to story last nite..bese la dlm otak sblum tido mst da pikir mcm2....nak yg itu la..nak yg ini la..nk buat camni..nk buat camtu....byk seh!!

Then mase tu la ayat Fly High ni masuk..terbang sgt aku tinggi nanti...tkut jatuh mcm dulu... Waktu jatuh dulu..fuhhh sakit sgt der....nasib baik ade family dan kawan yang bg semangat....

Tapi lepas aku jatuh tu la...aku nk lebih tinggi..lepas jatuh tu la aku dapat mcm2,byk yg aku belajar dan aku tahu...

So camne..patutkah aku fly high lagi..tapi for sure kali ini lebih tinggi dari biasa...and the risk is big also the impact....

Tapi kalau berjaya..a worthless reward...

p/s : Aku belum pernah naik plane pon...

No comments: