Thursday, March 3, 2011

Khamis Bercelaru

Pagi yang indah..
Hujan renyai2 je..memaksa aku bawa kereta pagi ni...
Akhirnya setengah jam lewat aku masuk ofis..Jammed giler!! Gampang!!
Korang sume x reti bwk motor ke..?Tiap2 hari aku bwk motor..bg can aku bwk kete lak...!!!
Lau sume bwk kete..mampos mcm ni...

Pagi yg mood bercelaru..
Sialan! Syuhh!! Syuhh!! datang lak detik ni..
Ahhh..mane hilang mood ni..buat kerja serba x kena...

Lagu Secret berkumandang kat corong speaker komputer ni..
menambah plak lagi kan...One republic..band yg aku suke dari dulu..
Mula dari lagu Apologize..lagu dorang mmg bestt...

Dada aku 2 minggu ni sakit sgt...
makan x luak..tekak panas je..
nafas tersekat2...
Lelah aku datang balik ke..? xkan la..last aku kena umur 6 tahun kot...
Ni smoking pye psl la ni kot..teruk sgt aku smoking skang..tak terkawal..
Hope.

Malas melayan kerenah di mukabuka dan penyampai Yahoo..
Letih..kerja pon byk ari ni..

Aku teringat SMS Sarl..ex classmate di High School,Kajang dulu..Waktu aku Form 6..

"You have to go through the feeling,
People x pernah tahu the real you,
Have you been talking to your ownself,
kau pernah tgk kau sendiri against diri kau,
tubuh badan tak boleh accept diri sendiri,
There so much thing to figure out in life."


Deeply meaning ayat die...mmg aku salute skit kat die...ayat dia adult version..kdg2 aku sendiri tkut nk sms die..tp lepas sms ni..die buat aku phm..

Betul gak ape die kate..secara x sedar aku sendiri penah buat benda tuh.. to know someone..explore the feeling before judging...malah selalu aku buat begitu...dari semulia2 manusia hingga la seburuk2 kaum..

Against diri aku sendiri..? tak terbilang bape byk kali aku buat..and still keep on trying..Even hakikatnye aku sendiri sedar aku mcm mane..a body that cant accept ownself...Arghhh..damn!!!


Sesi program merepek meraban..
Kosong siot..mulut kate x nk..hati meronta2...
antara iman dan nafsu...
berkali2 memanjat doa mengunci nafsu...
Biasalah syaitan x pernah lekang ade menghasut..

Mood?sbenarnye hati yang x tenteram..
diusik sedikit..punah semua..
mane nak kate kuat iman..Hancussss..

Kawan2..kesian dan marah pun ade aku tgok..
sikit saje ditiup bencana..
mulalah kisah drama slot samarinda...
lumrah manusia...
malah aku sendiri penah laluinya..
Goyah iman..

Hujan pon da berenti..
sejuk smpai ke tulang..
Lagu secret pon da 8 round Play..
Tinggalkan semua angan2 ni..
Pegi wat keje lagi bagus..
Shabara....


As Salam..

p/s : Hargai lah sesuatu,jgn dinilai tapi diteliti..


No comments: