Thursday, August 18, 2011

Shopping Raya

Salam,

Sedar x sedar, pejam celik dah tinggal lebih kurang 2 minggu je lagi nak puasa. Alhamdulillah, setakat ni xde puasa yang aku tinggal dan mengharap la puasa aku diterima Ilahi. Habis puasa dahn tentu syawal yang menjelma. Eventhough aku x rase nak beraya tahun ni, segala persiapan nak menyambut raya dah aku sediakan. Family aku jgn ckp la, complete abes dah. Mama siap buat kuih, beli langsir baru, beli meja baru. Pehh!!

Aku? cukup la sekadar sehelai 2 baju wat2 tambah(konon). Well, weekend yang lepas pusing2 area chowkit and sekitar KL, waktu tu dah pukul 3 pagi and still orang ber shopping..gila dow!! Mmg bantai sampai sahur la agaknye.Lagi pon feel shopping raya ni lain skit, setahun sekali, so rmai la yg x nk lepas peluang.

Oh, ya..Aku on the way bikin Vlog akuyg seterusnya. Tapi kali ni, iklan untuk hari raya pulak. Iklan ni berkonsepkan Aidilfitri dan Merdeka. Aku nak try gabungkan 2 sambutan ni. Jarang2 sekali berlaku mcm ni kan, setahu dalam 30tahun sekali je akan berlaku mcm ni. So tahun ni kite Selamat Merdeka Raya. hehe..So tunggu je lah hasilnya, masih lagi dlm pembikinan.

That's all for this time.Bye!


p/s: Kuih Fevret aku di bulan puasa, Popiah.

No comments: