Thursday, August 4, 2011

Tangisan

Dah 4 Ramadhan dah. Alhamdulillah..aku masih lagi mampu menunaikannya. Cuma tahun ni energy aku x seperti dikala muda2 dulu (macam da tua sgt). Selalu lesu, mungkin sebab faktor ketagihan nikotin yg diperlukan badan.

Aku teringat pada tahun2 yg sebelum ini. Kalau tiba bulan puasa, dah tentu akan aku bincang dgn kwn2 yg rapat untuk gather berbuka puasa ramai2. Tapi tahun ni mungkin tanpa kelibat aku. Rindu? jangan katalah..kompem la aku rindu2 kwn2 aku tu. Rindu Giler!! dah dekat 3 bulan aku x contact dorang. Yang paling aku terasa dengan yg aku slalu contact la.

Mungkin juga sebab itu aku sekali lagi mimpi malam tadi. Setelah datangnya mimpi yang malam tadi, aku dah buat satu kesimpulan atas semua mimpi2 aku sebelum ni. Aku akan mimpi ape yang ingin aku tengok, lebih kurang macam ape yang aku harap akan jadi di masa depan la.

Mimpi malam tadi? Kelakar atau Serius aku sendiri x dapat nak terjemahkannya. Tapi yang pastinya dalam mimpi itu aku rasa bahagia. Gila x gila la kan, Seseorang yang dah lama aku suka,sayang dan rapat menangis sebab aku. Alahai sweetnya moment tuh. Kenapa dia menangis? Yela da lama aku x contact dia, then bila terjumpa aku leh wat endah x endah dlm mimpi tu. Hahahaha!! Macam drama bhai!! Berair la mata budak tu, aku plak yang lemah tgok tangisan ni pegi la pujuk balik menenangkan hati dia. Ada lagi yang terjadi pastu, cuma aku x tertaip kat cni,biar la aku dan Tuhan je yang tahu. Itu mmg saat indah eventhough it just a dream.

Agak2 klau betul berlaku boleh ke? Aku jawab tak mungkin, kerna aku sedar dimana letak diri aku dan dimana berdirinya dia. Dia lebih layak menerima seseorang yang lebih bagus. Cukup aku seorang je yang tahu, dan jika diizinkan tuhan dia akan tahu jua. Aku x mahu nak rosakkan apa2 antara kami...

p/s : ada ke kawan2 aku yang rindu kat aku..?

No comments: