Wednesday, August 18, 2010

Antara Waktu dan Masa


Wahahah..agak byk kerje ari ni..tp aku masih mampu untuk blogging pagi2 ni..bukan pe cari mood..hehe...cikgu tu mtk tlg..cikgu ni mtk tlg..xpe2..sabar....Cume korang pon sabar la keh..aku ni tangan 2 je..lau sume dtg mtk tlg serentak mane masanya..aku bukan SUPERMAN...hahaha..mcm tadi ade satu kes..." Hafiz jap lagi tlg saya kat opis ye..ade keje skit nk mtk tlg...", aku tanye la pukul brape.. sbb setaip jam aku kena setup LCD dekat kelas..dia leh jawab nnt sy call..haha..amboiii...senangnye..aku tanye mase sbb nk set kan waktu so xde la clash dgn keje aku tu..hehe..xpe2...sabar....

Semalam calling from that organization..lewat gile..kul 6.45pm baru nk kol..opis da lame tutup..ermm.. calling mintak confirmation....Then aku agreed..so Next Monday bermula la hidup aku yang sendiri itu...Aku buat keputusan tu sbb ape yg da berlaku..so aku tekad ini caranya untuk buat aku tak lagi melakukan kesilapan sperti yang lalu..Fuhhh..agak berat sebenarnye decision ni..mau smpai ke tua aku camni..xpe la..untuk family aku juge..

Mule2 pening gak pale aku pikirkannye..yela...lame tu...lau aku amik risiko ni then x jadi ape2..mmg mati la aku ...mmg x jadi orang aku..so risiko ni perlu dijalankan dgn sebaik2nye demi masa depan yg lebih menjamin..waaahh!!

(pertanyaan pada diri sendiri.."betol ke ape aku buat ni..??? hanye sbb peristiwa tu")

hehehe...sengih aku sorang2...mcm kerang busuk..

Adess...spek x pg tempah lagi...mata ni makin lame makin wat hal Oh yee!!! saya mmg rabun sejak akhir2 ni ok..haha..sejak jadi FT17 ni menjadi2 rabunnye...manjang hadap pc kan.....aku nk drive malam2 pon susah...camne la agaknye lau aku pkai spek..?? cam org tua la jawabnye,...

Wondering...???

Camni la kot..kih3...


Hahaha..agak2 la der...


p/s : Hakha seorang yang kacak bila berkaca mata.Ini adalah fakta.Jadi percayalah..

No comments: