Tuesday, August 24, 2010

Saya tak letih la..tapi lesu...


Hari yang agak melesukan ari ni..aku xde la letih sgt..just badan aku lesu..seminggu ni xckup tido..mata xdpt nk pejam...lebih kurang 2 hingga 3 jam je aku tido satu malam...Donno why la...yang aku taw..kacau life camni..pagi2 nk bwk mtr baru mengantuk..bape kali nk terbabas lanngar kete...bahaya hui!!


Seminggu ni..bile nk tido je..mcm2 dlm pale otak ni yg datang..padehal mate da ngantuk der..but bile try lelap jd sakit kepale..sbb mcm2 lak ak pikir....teringat itu..teringat ini..teringat sana...Ermmm..nak kena beli ubat tidoq agaknye....

Anyway aku xkeje ari ni..hahaha!!tapi xleh gak nk tido..pagi lg da kuar setelkan hal2 untuk raye ni..pg tgok barang kereta lagi..setelkan bil2..smpai2 umah..hah! amek....terus blogging...haha!!

Xbyk nk crite..aku mengantuk la..nk lelap jap..

p/s : Dengar lagu Zabarjad-Karam teringat aku pada yang disana...

No comments: