Monday, August 16, 2010

Ketabahan

Ermm..sabtu ni 21hb Ogos..ex classmates poli nk gather buke pose rmai2...actually Si Lele punye idea...dia plan dia xnk handle...hampesss je...tp xpe..nasik baik dia topapkan RM10..haha..xde la..buat aku nk call sume mmber n restoren untuk booking...letih gak memikir mane nk buat event ni...

Dalam otak aku skang satu jela..paksucorner.com dekat Shah Alam,Selangor. Rm 29.90 per Adult..ok la kan...?kan..?kan..?hahaha...neway aku x kisah pon plan kan untuk Lela..sbb aku perlu part yg hepi2 je skang dlm hidup aku...lepas ape yg berlaku...(naseb baik x masuk wad gile) aku perlu terapi2 yg murah2 ni..hehe..ni lah salah satunya...hang out dgn kwn2n...

Bulan Ramadhan...xtaw nape..aku rase mcm seronok sgt bulan rmadhan kali ni...berkobar2 nk puasa..nk wat tarawikh...lau leh xnk tinggal satu mlm pon tarawikh.. Sedang aku berpikir dosa2 lepas yg aku telah buat ditambah dengan dosa besar punyer...uhhhh...insaf2..taubat aku dibuatnye..

Segala dugaan yang telah aku lalui sekian ini..betul2 membuat aku semakin matang...dan aku juge belajar tidak lagi mempercayai janji atau mepercayai seseorang..cukuplah... Kini aku makin PULIH dan SIHAT...

Dekat 2 minggu hilangkan diri ni tenang balik rasenye..aku hilang bukanlah lari dr msalah..tp mengumpul balik kekuatan untuk menempuhi dugaan(ayat cam drama seh).Aku byk mendekatkan diri dengan Maha Pencipta...memohon taubat...
Aku taw rmai yg mencari aku..pada kwn2 yg prihatin..terima kasih aku ucapkan...kerana mmberi perhatian..

Panjang gak aku da menaip ni..actually byk lg yg aku nk karangkan..tp ckup la ini dulu..
Oh ya..maybe ade yg tertanye2 ape sbb name blog aku kali ini Hakha..camni... Hafiz + Khairuddin= Hakha. Tu je..saje aku gabungkan...new life new name la kan..hahaha...

Till then..,salam.

No comments: