Sunday, August 22, 2010

Dan Bila Esok...


Bila wat tajuk untuk entri kali ini...aku teringat seseorang...dia suka sangat lagu ni..aku pon...dan x sangka lak lagu ni jadi betul2....STOP!!!

Ok..xde kna mengena dgn cite atas tuh..just remembering je..Actually esok bermulalah segalanya...Sori la..aku xdpt cite ape yg jadi esok..its too personal..aku just leh bg kias2 je..sbb aku suke blogging kan...

Hari ahad yg paling bosan bg aku kali ni..xde pg mane2...just duduk rumah je..berehat..dah 12 hari puasa..aku leh agak mesti rmai da stat shopping raye ...
Aku..?aku tahun ni kureng skit kot..sbb BOS BESAR aku a.k.a Pacik Najib Tun Razak agak KEDEK tahun ni...NO BONUS!! Mmg sakit sikit la...xde bantuan kewangan tahun ni...ermm...Kerajaan tgh xde duit maybe..tambah dengan minyak naik..gula naik..mcm2 la naik...Ermm..aku mls cite byk2 pasal ni sume..not interested..bg aku lau ade..ade la..lau xde..diam..


p/s : masih lagi x mampu nk buang segalanya..Ya Allah kuatkan semangatku..

No comments: