Tuesday, January 3, 2012

Permulaan Tahun Baru 2012

Lama juga aku tinggalkan blog ni, kalau blog ni rumah dah tentu bersawang dah. hehe! Anyway Selamat Tahun Baru 2012 kepada semua. Sudah tentu bila masuk tahun baru ada lah azam baru kan? Untuk aku azam tahun ni tidaklah banyak, cuma ada dua je, yang lain2 cuma sambung azam lama yang belum tercapai lagi.

So berkenaan dengan 2 azam baru aku.Firstly, aku ingin menjadi seorang yang lebih baik dari tahun2 yang lepas. Aku ingin cuba jadi yang terbaik untuk family aku dan diri aku sendiri.

Second, aku nak kumpul duit untuk menamatkan zaman bujang aku.Of course kawen! Jika diizinkan Allah,aku ingin melamar seseorang dan jika ada jodoh. Alhamdulillah. Mama aku pon akn pergi umrah pada Mac ni, so aku mintak mama aku doa sket tuk anak bujang die ni.hehe!

Well, permulaan tahun baru aku kali ini dihiasi dengan memori yang indah bersama kawan2 aku. Aku bersama izzati,arlina,haziq,lela dan eqa bercuti ke Pulau Pangkor.Bagi aku itu adalah permulaan tahun baru yang tidak dapat aku lupakan selamanya. Teruk aku kena dengan dorang,hehe! tapi takpe, aku hepi.Terima kasih pada dorang.



Pada hari terakhir percutian,sudah tentu bila berjumpa pasti ada perpisahan. Aku sebak sebenarnya, tapi aku sorokkan. Tak terkata rasanya, tak terluah aku nk cakap betapa aku sayang pada kawan2 aku. Aku mengenangkan mereka yang selepas ini ada hidup masing2, mengejar impian dan sudah tentu tidak boleh berada didepan mata aku selamanya.Biasalah, bila berjauhan barulah ada rindu.

Izzati pula sudah habis belajar,dan akan mula bekerja di damansara.Pergi lagi seorang kawan yg aku sayang tinggalkan aku. Sudah tentu susah nak jumpe dia lagi pasni. Tinggal aku sorang2 kat sini. hehe!All the best untuk dia.

Well then, cukupa lah rasanya posting untuk kali ni.Aku pon lepas ni akan update blog aku selalu walau pon xde orang nak bace. haha!


No comments: